29.11.2008

hastalıkları aklınızla yenin

Mutsuz, aci icinde, uzuntulu, hasta, fakir, terkedilmis, umutsuz, yasamla baglariniz kopmus
ya da her an umut ve neseyle yasayan gayet keyifli, zengin saglikli, tum hedeflerinize ve
isteklerinize kavusmus halde misiniz?Yada biraz olumsuz, biraz olumlu alanlariniz mi var…Icinde bulundugunuz hayatin tablosu her ne ise dusunceleriniz, inanclariniz, korkulariniz,
agzinizdancikan sozler, bilerek yada bilmeyerek yapmis oldugunuz secimlerle olustu..Yaratmis oldugumuz bu hayatin sorumlulugunu almaniz gerekiyor.. Bunu siz yarattiniz..Hayatinizda iyi bir seyler oluyorsa 'ben basardim'deyip, kotu bir sey oluyorsa suclu birini
de aramayin..Hasta veya saglikli,zengin veya fakir,mutlu veya mutsuz su an nasil bir hayat yasiyorsaniz
once iyi olanlar icin sukredin, basarilarinizdan dolayi kendinizi takdir edin.. Olumsuz olan
durumlar icinde sIkayet etmekten, soylenip durmaktan vazgecip dusuncelerinizi ve
secimlerinizi degistirin..Sadece farkinda olun.. Yasam size ne soyluyor? Bunu fark edin… Dinleyin..Hayatinizdaki sorunlari gorebilmeniz ve cozebilmeniz icin once yasam size sinyaller vermeye
baslar.. Siz anlayin ve duzeltin diye daha sonra sIkistirmaya baslar.. Yine anlamazsiniz..Sadece basima bu geldi , bunu da yasadim, ahh ahh vahh vahh der durursunuz, bir de cevrenize
anlatirsiniz, destek almak icin… Kisaca soylenir durursunuz..Once ailenizde ve cevrenizdeki insanlarla problemler yasarsiniz, sinir olursunuz, ofke
duyarsiniz…evinizde isyerinizde arabanizda problemler cikar.. Bunlara da kizar soylenirsiniz.. 'Kimse
beni anlamiyor' dersiniz.Halbuki tek yapilmasi gereken sey su.. Farkinda olmak..'Insanlar bana ne soyluyor, hayat bana ne diyor?' diye farketmek.Korkularinizi iyilestirin, olumsuz dusunce ve inanclarinizi duzeltin.. Kizginliklari
affedin, kendinizi ozgurlestirin vs… Kendini cok sevin ve onaylayin..Hayat sadece sizden dengede olmanizi ve kendi yasaminiza sahip cikmanizi, mutlu olmanizi,
saglikli yasamaniz ve bu yasamdan keyif almanizi istiyor..
Iste yasamdan gelen sinyaller ve uyarilar;'Arabanizda frenler tutmuyorsa evren size nerde durmasini bilmiyorsun' diyor..Silecekleriniz calismiyorsa neyi gormek istemiyorsun? diyor.. 'Telefonunuz arizaliysa
iletisim kanallarinda sorun var, kime soylemek istiyorsun da soyleyemiyorsun?' diyor..'Arabanizda vuruklar, carpmalar varsa ofkelisin, kendini ve kizgin oldugun herkesi affet'
diyor..Evinizde su borulari devamli patliyorsa, musluklardan su siziyorsa yasamindaki kacaklari
gosteriyor.. (Para, saglik, huzur vs.) elektrikle ilgili sorun varsa karanliktasin, aydinlat
kendini diyor..Veee bedenimiz iste harika makinemiz.. Biz hayatimizdaki kullandigimiz araclar arizalaninca
insanlarla iliskilerimiz bozulunca, yasamin bize verdigi mesajlari hala anlamadikca…Yasam, son care olarak mukemmel bir makinemiz olan bedenimizle hayatimizdaki sorunlari
gostermeye calisiyor.. Ancak hastalaninca duruyoruz.. Bana ne oluyor boyle diyoruz..Neden hasta olunca farkina variyoruz? Cunku yasamla iliskimiz bir sekilde kesiliyor..Isimize gidemiyoruz veya agrilar icinde dolasiyoruz hayattan keyif alamiyoruz..'Evet yaa, bu isim beni cok strese sokuyordu, sonunda hasta etti beni' diyorsunuz..Yasamin size soylediklerini dinlemek icin illa hasta olmayi mi bekliyorsunuz..Kanser oldugunuz zaman mi en nefret ettiginiz kisiyi affedeceksiniz.. Oleceginizi bilirseniz
mi yapmak istediginiz seyler icin kendinize zaman ayiracaksiniz, kizmayi, soylenmeyi
birakacaksiniz..Hastaliklar sizin dusuncelerinizle yasaminizda yaratmis oldugunuz sIkintilarin sonuclari ve
bu dusunceler sahip oldugunuz yasam alanlarinizi guclu bir sekilde etkiliyor..Oncelikle sunu da belirtmek isterim, yasamimizdaki bu nedenleri gormemek icin kendimize
bahanelerde uydururuz..soguk bir seyler ictim bu yuzden bogazim agriyor.. Acili yedim bu
yuzden midem agriyor vs.. Daha once neden soguk ictiginizde veya aci yediginizde bu agrilar
yoktu..Kendinize durust olun ve yasamin size verdigi bu ipuclarini kullanin.. Sonucta sadece
kazancli cikarsiniz…Asagida hastaliklarin zihinsel nedenleri ile ilgili birkac ornek vermek istiyorum..Hastaliklari kalici bir bicimde ortadan kaldirabilmek icin bu hastaliga neden olan dusunce
kalibinizi iyilestirmeniz gerekir.. Asagida hastaliklarin nedeni,yerine koymaniz gereken
olumlu dusunce sekli yer alacak.. Eger bu hastaliklara sahipseniz lutfen bunu yapin..
Devamli onaylamalari tekrar edin.. Iyilesmenin ne kadar hizli oldugunu, olumlu dusunce
seklinizin de hayatinizdaki diger problemleri nasil hallettigini, ilac tedavinize de nasil
destek olacagini goreceksiniz.
Basiniz agriyorsa; Kendinizi hangi konuda yargiliyorsunuz sorusunun cevabini bulun.. Kendini
elestirme, degersiz gorme ile ilgilidir..Migren turu agrilar ise mukemmelliyetci olan ve bu yuzden kendilerine cok baski yapan
kisiler tarafindan yaratilir.. Migrende yogun olarak bastirilmis kizginlik vardir..Onaylamasi; Kendimi cok seviyor ve onayliyorum, kendimi affediyorum.. Emin ellerdeyim..Sinus agrilari; Burunun cok yakininda hissedilir. Hayatinizda size cok yakin olan birisinden
duydugunuz rahatsizligi gosterir, o kisi tarafindan ezildiginizi hissediyor olabilirsiniz..Onaylamasi; Hayatin butunuyle birim. Huzur, uyum ve dengenin her zaman icimi kapladigini ve
beni kusattigini ilan ediyorum. Hersey yolunda. Ben kendi gucume sahip cikiyorum.Boyun agrilari, tutulma; Dusuncelerimizde esnek olma, sorunun oteki yuzunu gorme, baska bir
kisinin bakis acisini anlamayi temsil eder. Inatciligi ve hep hakli cikma istegini birakmak
gerekir.Olumlamasi; Hayatla baris halindeyim, rahatim. Bir meselenin her yonunu esneklikle ve
kolaylikla goruyorum. Baska bakis acilarini da sevgiyle algiliyorum, guvendeyim.Bogaz; Kendimizi dogru bir sekilde ifade edemiyoruz, istedigim seyi soyleyemiyorum.. Dusunce
kalibini icerir. Kendimizi ifade etme korkumuzu, hakkimizi aramaktan cekinme korkumuzu, "ben
buyum" deme cesaretimizin olmayisini gosterir. Kizginlik bogaz agrilarinin nedeni. Eger
soguk alginligi da varsa zihinsel karisIklik yasiyoruzdur.. Larenjit konusamayacak kadar
ofkeli oldugumuzu gosterir.Yaraticiligimiz engellendiginde bogazla ilgili sorunlar olur. Hayatlarini baskalari icin
yasayan anne/ baba/cocuk/es/sevgili/patron vs. kendi istediklerini hic yapamayan bir cok
insan BADEMCIK ve TIROID sorunlari yasarlar.. Engellenmis yaratiligin sonucudur.Ayrica bogazdaki enerji merkezimiz bedende degisimin oldugu yerdir.. Degisime karsi
koydugumuzda, degismeye calistigimizda genellikle bogazimizda sorun yasariz.. Oksurdugunuzde
ya da biri oksurdugunde dikkat edin.. Ne konusuluyordu? Neye tepki gosteriyoruz? Direnc ve
inatcilik mi yoksa degisim sureci icindemisiniz?Oksurdugunuz an elinizle bogazinizi tutun "degismeye hazirim" "degisiyorum" diyin…Olumlama; Dusunduklerimi, isteklerimi, hissettiklerimi rahatlikla ve ozgurce ifade ediyorum.
Yaraticiyim, sevgiyle konusuyorum. Degismeye hazirim. Kendim olmakta ozgurum. Emin
ellerdeyim.Sirt; Destek sistemimizi temsil eder. Sirt ile ilgili sorunlar genellikle yeterince destek
gormedigimizin ifadesidir. Yalnizca bizi isimizin, ailemizin, esimizin destekledigini
dusunuruz. Bu yanlis bir inanis seklidir.. Gercegi ise, evren ve hayat bizi destekler.Onaylama; Hayatin her zaman beni destekledigini biliyorum ve kabul ediyorum..Ust sirt agrilari; Duygusal destekten yoksunluk.. Esim, ailem vs beni anlamiyor ve
desteklemiyor.Onaylama; Kendimi seviyor, begeniyor ve onayliyorum. Hayat beni seviyor ve destekliyor.Orta kisim; Sucluluk duygusuyla ilgili.. Gecmisimizde arkamizda kalan bir sey. Sirtinizdan
bicaklandiginizi mi dusunuyorsunuz,arkanizda ne biraktiginizi gormekten mi korkuyorsunuz ya
da arkada biraktiginiz bir seyimi gizliyorsunuz?Onaylama; Gecmisi geride birakiyorum. Gecmisin gelecegim uzerimde hicbir etkisi yok.
Yuregimde sevgiyle ilerlemek icin ozgurum..Alt bolum ise; Bitip tukendigini hissetme,ekonomik sorunlarla bir cikmaz icinde olma,
ekonomik endiselerin ifadesidir.. Parasizlik ya da parasal korkular bu bolumle ilgilidir..Onaylama; Yasam surecine guveniyorum.gereksindigim her sey daima saglanacaktir. Emin
ellerdeyim.Sinir Bozuklugu; Sinirler Iletisimi temsil eder.Ben merkezcilik (sadece kendini dusunme).
Iletisim kanallarini kapatmaOnaylama; Yuregimi aciyor ve sadece sevgi dolu iletisim bicimleri yaratiyorum. Guvenlik
icindeyim ve iyiyim. Rahatca ve keyifli iletisim kuruyorum.Akcigerler; Hayati icine alma kapasitesini temsil eder. Akciger rahatsizliklari, zaturre
nedeni; depresyon, keder, hayati icine almaktan korkma, kendinde hayati dolu dolu yasama
hakkini gormeme.. Hayati reddedis..Olumlama; Hayati kusursuz bir dengeyle icime aliyorum. Hayatin butunlugunu icime alma
kapasitesine sahibim. Hayati sevgiyle ve dopdolu yasiyorum.Kalp; Sevgi ve guvenlik merkezini temsil eder. Kendimizi sevgi ve sevincten yoksun birakma..
Coktan beri suren duygusal sorunlar. Kendini yalniz ve panikte hissetme. Ben yeterince iyi
degilim, yeterli degilim, asla basaramayacagim inanci ile yasayanlar kalp hastasi olurlar.Onaylama; Kalbim sevgi ritminde vuruyor. Nese ve sevinci kalp merkezime geri getiriyorum.
Herkese sevgi gosteriyorum. Sevinc icinde yasiyorum. Sevincin, zihnimden, bedenimden ve
deneyimlerinden akmasina sevgiyle izin veriyorum. Tum hayatla birim ve evren beni butunuyle
destekliyor. Her sey yolunda.Yuksek Tansiyon; Coktan beri suren, cozulmemis duygusal sorun.Onaylama; Gecmisi sevgiyle geride birakiyorum. Huzur icindeyim.Dusuk Tansiyon; Cocukken yeterince sevgi gormemis olma. Ne anlami varki? Nasil olsa ise
yaramayacak yaklasimi icinde yasama.Onaylama; Artik daima sevincli olan SIMDI de yasamayi seciyorum. Hayatim bir sevinc
kaynagidir.Mide; Besinleri tasir. Tum yeni dusunce ve deneyimlerimizi sindirir.. Bu hayatta
hazmedemediginiz, kabul etmediginiz nedir? Yeniliklere kolaylikla adapte olamiyoruzdur.Mide bulantisi; Bir fikri ya da deneyimi redetme..Eksimesi; Korku, korku.. Sikistirici korku..Gastrit; Buyuk korku, dehset.. Yeniden korkma, yeniyi ozumseyememe..Ulser; Yeterince iyi olmadigina inanma. Kendini sevmeyi redetme. Birilerini hosnut etmeye
calisma.Olumlama; Hayati rahatca sindiriyor ve ozumsuyorum. Guvendeyim, yasam surecinin bana
yalnizca iyi seyler getirecegine inaniyorum. Hayat benimle anlasma ve uyum icinde. Her gun,
her an yeniyi ozumsuyorum. Kendimle baris icindeyim. Kendimi seviyor begeniyor ve
onayliyorum.Bacaklar; Ileriye dogru atilan adimlar.adim atmaktan korkma, bir seyleri yapmak
istemedigimiz zaman bacaklarimizda sorunlar cikar. Gelecekten korkma.Olumlama; Hayat benim icin var. Gelecegimde her seyin iyi oldugunu bilerek guven ve neseyle
ilerliyorum.Dizler; Boyun gibi esneklikle ilgilidir.taviz verme,gurur,ego ve inatciligi ifade eder.Ileri dogru adim atarken taviz vermekten korkar, katilasiriz. Bu eklem yerlerini
sertlestirir. Ilerlemek isteriz ama degismek istemeyiz. Bu yuzden dizin iyilesmesi uzun sure
ego devrededir. Huzurlu olmak icin esnek olmali takilip kalmamaliyiz..Olumlama; Ben esnek ve akiciyim.. Sefkat ve merhamet, bagislama ve anlayis icindeyim.
Kolaylikla egiliyor ve akiyorum.Kazalar; Kizginlik ifadesidir. Birikmis ofke, otoriteye karsi cikma arzusu. O kadar kizginiz
ki birisine vurmak isteriz ama birisi bize vurur(carpar). Siddete inanma..Onaylama; Bu durumu yaratan dusunce kalibimi terk ediyorum.Baris halindeyim,ben degerliyim.Kanser; Derin bir bicimde incinme, yaralanma. Uzun zamandir suren kizginlik. Insani yavas
yavas yiyip bitiren derin bir sir ya da uzuntu. Nefretleri tasima.Olumlama; Tum gecmisi sevgiyle bagisliyor ve serbest birakiyorum. Dunyami sevincle
doldurmayi seciyorum. Kendimi seviyor ve onayliyorum.
Bu hastaliklar sadece birkac calisma ornegi, yurtdisinda hastanelerde tibbi tedavi ile
birlikte butunsel tedavi altinda kullanilan ve hastalara tavsiye edilen calismalardir..Yasaminizin farkina varin, hayattan keyif alin.. Icinizdeki coskuyu ve huzuru yakaladiginiz
an tum yasaminiza bunu yayin.. Evren bir suru ipucu vererek sizi destekliyor. Yoldan
ciktiginiz alanlari size anlatmaya calisiyor.. Bazen yasaminizdaki esyalarla, bazen
insanlardan gelen mesajlarla, belki reklam panolarindaki sozler veya radyodaki bir sarkiyla
hep dikkatinizi cekiyor.. Yasaminizdaki sorunlari gormek icin hasta olmayi beklemeyin..
Kendi yasaminizin merkezinde, dengede, kendi icinizdeki o muhtesem gucun farkina varip,
sahip cikarak, yasaminizdaki hedefleri gerceklestirin..Kendinizi cok ama cok sevin.. Kendini cok seven ve onaylayan hicbir insan hasta olmaz..Kendini seven ve kendine deger veren insan hep sevgi dolu insanlarla guvende ve mutlu
yasar..Simdi yasaminizdaki sorunlari cozmek icin hasta olmayi beklemeyin..

http://www.webdejitans.com/forum/hastaliklari_aklinizla_yenin-t5568.0.html